torsdag 7 november 2013

Torsdagskväll

En kväll som spenderats med läxor. Härligt med skola.. inte sant? Hmm... Finns roligare saker, men jag har börjat grunna på vad jag ska läsa eller göra efter gymnasietiden. Just nu lutar det åt att läsa vidare! Känns som det är enklare att göra läxorna när man vet att man har möjlighet att utbilda sig vidare och få jobba med det man vill. 

Imorgon får man komma hem och ta helgen! På lördag blir det nog dans. Det ses fram emot. Länge sedan vi var ute och dansade nu så det blir nog kul. 

Vi går mot mörkare tider, och idag snöade det.. Vintern kommer, och nu står det inte på förrän det är jul heller!

Men nu ska jag bädda sängen, hoppa in i duschen och sen sova så jag orkar upp imorgon. Börjar 8.. tidigt tycker jag. Är van att börja halv 10 om dagarna i skolan ;)



Ha det!

Elinore

Inga kommentarer: