tisdag 4 februari 2014

Hemma i soffan...

Äntligen hemma i soffan och myser framför datorn. Redigerat lite bilder nu vid kvällningen.
Vill också tala om att jag är glad idag, jag har nämligen ordnat mig en praktikplats! :)


Ikväll ska jag inte ägna mig åt några läxor, jag gjorde läxorna tidigare idag medan jag och Flisan väntade på bussen. Kan också tala om att jag lägger mer tid på läxor än vad jag är i skolan om dagarna, fattar inte hur det kan få vara så, men men.. Nu ska jag bara ta det lugnt.



Och Flisan fortsätter att överraska mig, på bara två dagar hon gjort mig överraskad flera gånger, och det verkar inte ta slut på det. Hon har blivit så lugn och harmonisk, kanske kan vara för att hon precis slutat löpa... Eller att hon har bestämt sig för att vara en lydig voff ;)

Duktig är hon i alla fall. Åkt buss i 1 timme och 40 minuter idag, inga som helst problem och då är det länge sedan hon åkte buss. Men det första hon gjorde när vi kom ut ur bussen var att rulla sig i snön, då kände hon sig antagligen hemma :)



En tumme upp till Värmlandstrafik måste jag ge! Positiva och glada, den ena mer än den andre, var chaufförerna när jag bytte buss och kom med Flisan, och han klappade om henne och pratade med henne riktigt innan vi fick gå och sätta oss. Härligt att se att sådana chaufförer också finns! 




Men nu ska resten av kvällen ska spenderas i soffan!

Elinore

Inga kommentarer: