tisdag 18 mars 2014

Tisdag kväll...

Det är tisdag kväll och jag sitter med lite redigering av bilder. 
Under förra veckan hanns det med en del. Träningar med Flisan, fotograferingar och praktik. Praktiken varar i 11 veckor! 10 veckor är kvar ;) 
Har inte tränat på två veckor, abstinens de lux! På fredag ska stygnen i tån bort (Glömt att berätta? Opererade tån förra veckan och har knappt kunnat gått. Blev bättre under veckans gång, men igår och idag har det blivit ömmare tillbaka, så har knappt kunnat gått i skorna..)

Min praktik började förra måndagen. Vart har jag praktiken då? Jo, på en förskola (f.d dagis). Full speed hela dagen. Idag när vi var ute ville grabbarna att jag skulle spela fotboll med dem. Klart man säger ja till barnen när de vill att man ska vara med, men det jag inte hade en tanke på var att jag är högerfotat.. har stygnen på höger stortå.. Sparkade iväg bollen och sen har jag knappt kunnat gå efter ordning.. Fortsatte självklart ändå bollsparkningen, fast med den vänstra foten! ;) 

Här är lite bilder ifrån två olika fotograferingar under förra veckans gång!






Ha en fin kväll!

Elinore

Inga kommentarer: