fredag 18 juli 2014

Bulldog på besök!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade sist.. Har hunnit vara på Kärnåsen i år igen och nu är jag i full fart med sommarjobbet!

Vi har äran att få ha denna sötnöten, Selma, hos oss några dagar! Och när man ändå inte har något att göra, får självklart kameran åka fram!



Det är visst lite jobbigt att hinna med Flisan ibland... och paus kan vara skönt!


En riktigt tuff brud som inte vill vara stilla framför kameran, lite annorlunda att fotografera andra hundar än sin egen må jag säga, en träningssak antar jag!




Vill förresten berätta att jag kommit in på en utbildning på universitetet, Lärare för förskola och grundskola 1-3! Härligt tycker jag när livet dansar fram!

Men nu ska kudden få sällskap, jobb väntar hela helgen :)

Elinore

Inga kommentarer: