söndag 28 augusti 2011

Inga bilder idag.

Hej hopp alla glada! Idag tänkte jag inte bjuda på några bilder att kika på, utan en fin och så klok text av Alf Robertsson. Gå in och lyssna vet ja! =)
Man får ju gåshud ju!! Han är så bra tycker jag!

Ja, då gör jag min andra vecka här i T-by.. Känns väldigt tomt utan Mamma, Pappa, Ida och Tufva.. De skjutsade mig hit nu ikväll.. De åkte, lika så Tufva.. och Flisan gnäller för att Tufva åkte hem med de andra förut, och vi blev kvar här..
Flisan, Älskade vän <3
Åh.. Blir tårögd av att prata om detta.. Men men..
Skola imorgon och tänkte ta mig bort till min älskade moster Monica <3 (om inte det åskar och hällregnar vill säga) efter att jag vart ute och gått med Flisan <3

Nej, här kan jag inte sitta.. Har bott här en vecka, och fortfarande inte fått mitt sovrum som jag vill ha det! Städa kanske.. ;)

Ha det riktigt bra!
Kram Elinore

Inga kommentarer: