torsdag 2 maj 2013

Lång dag?

Känns redan som det är länge sedan jag gick upp (kl 6) och åkte till skolan. Men har hunnit med ett nationellt prov i engelska visserligen, och haft en fotolektion. Sitter kvar på rasten och rensar bort lite gamla bilder.

Men tänkte uppdatera lite här, så visar två nya bilder från mitt rum hemma:




Lite detaljer blev det i fotograferingen, lite skoj att gå nära med kameran tycker jag, men det är ovant. Är van att stå på lite avstånd när jag fotar. Antagligen en träningssak. Nä, nu ska jag snart ha svenska, vi ser på Hemsöborna. Är tyvärr inget direkt fan av August Strindberg må jag säga.

Elinore

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanκѕ foг shaгіng уour info.
I really appreciate your еfforts and I wіll be wаiting for
your further wrіte ups thаnk you once again.


My hοmepage fotograf warszawa