söndag 12 maj 2013

Nu grönskar det..

O.s.v. fortsättningen tror jag att de flesta kan.

Jag experimenterade med mitt Close-up +10 filter ute i trädgården häromdagen .
Det är kul, men man har inte någon koll alls på hur nära man är när man fotograferar, så man får luta sig närmare eller längre bort, och det är väldigt ovant när man är van att fotografera med ett 18-105 objektiv. Allt kommer så nära med filtret!


Jag deltar i en fototriss denna vecka på bloggen Fototriss (Namnet är länken om ni vill in och kika på andras bidrag!)
Och denna vecka är det även en tävling som jag deltar i med denna triss, Övernattning hos Castanea mitt i gamla stan (Stockholm)  Hennes hemsida: http://castaneavandrarhem.se/

Här är min triss!






Elinore

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert :)

Maria sa...

Underbar triss på den spirande grönskan!
Ha en fin kväll!

Anneli - A'la Foto sa...

Vacker triss perfekt på det grönskande temat!

Ha en skön vecka!

Tantkalle sa...

Så läckert!!! Jättesnygg triss :D

JohanT sa...

Härliga färger! Gillas skarpt! :)

Janne sa...

Vackra bilder på den spirande grönskan.

Jah Hollis sa...

Snygga varianter på det gröna temat.

Elisabeth sa...

Härliga Macrobilder =)

LissenTo sa...

Vilka härliga gröna bilder.

Ha en fin vecka. // Lissen