måndag 12 augusti 2013

Måndag..

Satt och pluggade för körkortet idag på förmiddagen, när jag fick syn på dagens datum, 12/8.. Det började röra sig i huvudet och jag kom på att jag skulle till tandläkaren. I halv panik letade jag fram pappret med tiden på och kunde lugna mig, det var några timmar kvar. Pappa jobbade, så jag kollade busstabellen och fick göra iordning mig fort och gå upp till bussen, för att sedan sitta i Hagfors i några timmar, i väntan på att få sätta sig i tandläkarstolen.
Visst är det kul när bussarna går med så långa mellanrum? Hade jag tagit nästa buss hade jag kommit för sent istället.


I brist på annat är Photoshop väldigt kul, ett experiment med en rosbild blev det ikväll, men nu ska jag nog stänga ner datorn och se om Andreas är social eller om han är helt fast i sin nya telefon ;)

Elinore

Inga kommentarer: