måndag 2 september 2013

Sammanfattning av sommaren

Det har varit en lång, varm och härlig sommar. Mycket har hänt.. många bra saker som man bara blir glad av när man tänker på.

Började sommaren med att träffa Andreas. Sen var jag på Kärnåsen och jobbade i 9 dagar, plus förberedelser inför de 9 dagarna. Och så har jag varit på intensivkurs för körkort, som jag lyckades ta nu den 27e aug.

Tidigare i augusti var jag iväg och tatuerade mig,  är riktigt nöjd med den. Hur jag valde den kanske kommer i ett inlägg med en bild på gaddningen! :)

Vi har även varit på frykdalsdansen och eldfesten. Vi har varit på Top Cats då de spelade i närheten, och allt detta är bara några saker. 

Denna sommar kommer att bli svårslagen må jag säga!
Men nu är skolan igång igen, och man ser hur läxorna kommer att flöda in längre fram under terminen. Tur att man har praktik att se fram emot! Men nu får nog tvn åka på en stund innan kudden får sällskap!

Ha en go kväll!

Inga kommentarer: