söndag 12 oktober 2014

Inomhusmys å regnrusk!

Idag är en sån där dag som man myser framför TVn i soffan med varm choklad och en filt när regnet öser ner på utsidan. Vi trotsade regnet och tog en liten promenad ändå på förmiddagen idag. Å jag som beställde solsken så jag kunde gå ut och fotografera bland ekarna och alla höstens vackra färger! Asch då..

En som njuter av höstsolen är i alla fall den här bruden! Flisan älskar solen och allra helst i skogen ;) Så nu hoppas vi att solen skiner imorgon när jag kommer hem från universitetet så vi får springa av oss i skogen på småstigarna!


Nu ska jag försöka laga lite mat och fortsätta med bildredigeringen en stund, och eventuellt blir det bullbak, men det beror heeelt på om jag orkar få motivationen till det tillbaka idag... man ska du diska undan efteråt... ;)

Ha det gött!

Inga kommentarer: