onsdag 20 mars 2013

Blå orkidé, idéer och annat

Förkyld än och tätt, men ändå bättre än igår som tur är! Vill träna, och jag har börjat få upp träningssuget tillbaka så nu är jag förhoppningsvis Back On Track på gymmet igen (bara jag blir frisk..).

Ångrar så himla mycket att jag la av med fitness när jag flyttade ifrån Hagfors. Jag hade en bra grund och hade börjat bygga på riktigt, så flyttade jag och tappade allt. Lite finns väl kvar än, men inte mycket av det jag hade.
Är arg på mig själv för det. Tänk om jag hade fortsatt, hade jag haft min drömkropp då? Eller hade jag varit på väg mot min drömkropp?
Det får man aldrig veta.. 

När jag var hemma för några veckor sedan, gick jag och och mamma in i en affär för att handla, och jag  fastade för en orkidé, denna vackra blå orkidé. har aldrig i hela mitt liv sett en blå förut, men nu har jag en!
Och i London hittade jag klackskor i min storlek! Hör på häpnad! Det hör inte till vanligheten. Och kudden köpte jag också i London.



Elinore


Inga kommentarer: