tisdag 19 mars 2013

Nu får det vara nog för idag!

Idag är en sån dag då man skulle stannat kvar i sängen under täcket. Men vad skulle det ha hjälpt? Kanske är det lika bra att ha dåliga dagar ibland, så att andra dagar kan vara kanon. Eller?

Ont i hela kroppen, och huvudet, förkyld, ont i tån så jag skulle kunna svimma mellan varven och sen svårt att andas så jag får ta extra astmamedicin. Till råga på detta så fungerar inte min skolmejl och kopiatorn/skrivaren i skolan har lagt av för en stund. Så kul så när man verkligen behöver att mejla in och skriva ut skoluppgifter..
Ringde vårdcentralen idag, och när jag suttit i kö i 20 minuter och det är en kvar innan mig så bryter det.. gissa om jag var glad?

Avslutade dagen med en timmes promenad med Flisan för att rensa ur lite negativa tankar. Det är många gånger under de fem år jag har haft Flisan som jag är riktigt tacksam för att jag har henne och dels för att hon får mig släppa allt annat runt mig. Hon får mig att bara fokusera på henne och ha kul. Den bästa medicinen brukar jag säga, men allt botar det tyvärr inte, men det får en att glömma för stunden. Och det är guld värt!


Tack om ni tog er tid att läsa mitt tråkiga inlägg med några av mina klagomål. Inte så kul att läsa kanske och jag brukar inte klaga så mycket. Och jag kände att det vore bra att ventilera lite ;)

Ha en gó kväll! Det ska jag försöka ha i alla fall!


Elinore

1 kommentar:

Anonym sa...

Goa du. Hoppas du får en bättre dag i dag ♡
Kram mamma