söndag 18 januari 2015

Experiment

Experimenterade häromdagen med både smink och kamera. Gick väl sådär! Resultatet kommer här i alla fall!
Det var så länge sen jag la upp en bild på mig själv så det fick bli så idag.




Idag har sista uppgiften i delkursen skickats in och de tre år jag har kvar av utbildningen kommer ju bara att flyga förbi... Ett halvår, första terminen, är avklarad och det gick väldigt fort måste jag säga! 
Litteratur till nästa delkurs är beställd och kommer förhoppningsvis till veckan och då är det bara att dyka i och börja med nästa uppgift! :)

Alla pratar om nyårslöften hit och nyårslöften dit, frågar vad jag lagt för löften och så vidare.. Kan ju börja med att säga att jag sällan lägger några årslöften. Dee brukar sällan hålla, men... I år har jag bestämt mig (i efterhand) att min egen träning ska prioriteras mer. Vill inte ha ont i kroppen, så det finns ju bara en sak att göra, träna och bygga upp musklerna kring lederna. Så enkelt är det egentligen, skov kommer att komma, men värk däremellan kan lindras med hjälp av träningen! SÅ.. bara att sätta igång.

Har förövrigt anmält mig och Flisan till årets första tävling den 9/5! Bör träna med henne innan så vi inte är helt ringrostiga då, men det hinns framöver! :) Himla skoj ska det bli i alla fall! Det lär vara ganska precis ett år då sedan vi tävlade sist. Så, vad säger man.. "Ut på plan!" Och vi satsar på att kunna vara med och tävla på hemmaplan i sommar!


Elinore

Inga kommentarer: