onsdag 11 september 2013

Halsont och läxor

Jag har börjat få ont i halsen igen, typiskt! Det var inte länge sedan jag var sjuk.. Jaja, bara å bita ihop och ta det lite piano så blir det nog bra detta också.

Läxorna har ramlat in och jag har suttit med svenskan i eftermiddag och nästan fått den klar. Funderar på om jag ska fortsätta med naturen och hälsopedagogiken eller om jag ska lägga mig en stund.

Måste bara säga att jag vart duktig idag! Jag sprang ca 5 km förut idag, och sen gick jag lika långt med Flisan nu ikväll. Passade även på att träna lite med henne när vi ändå var i skogen. 
Till helgen är det Mârten också, och då är hösten här.. Börjar redan bli väldigt klar och frisk luft ute, och även lite kyligt. Så enligt mig är hösten redan här! Sen så är ju trädens blad redan färgade och mycket ligger redan på marken. 

Undrar om jag orkar redigera lite bilder imorgon, jämt nu orkar jag inte i alla fall. SÅ, ett inlägg med några bilder kanske dyker upp under veckan!

Men nu får klockan gå fort tycker jag så natten kommer, trött som en gnu!

Ha det!

Inga kommentarer: