fredag 20 september 2013

Hösten är här..

Nu är hösten här.. Endast 6 grader varmt ute idag, lunchtid. Svalt kan man nog säg att det är, och luften är helt klar och frisk. Hur ska det då bli när det är ett minustecken före gradantalet och snö.. kommer frysa som en gnu i vinter har jag en känsla av.. 

Mamma och jag passade på att ta en promenad i skogen med hundarna och kamerorna igår när solen sken och himlen var blå. Det var inte så varmt, men det var lagom varmt att promenera i. Vi hade ingen jättefart, utan stannade och fotade lite överallt. Många bilder blev på Flisan, även när hon slängde sig i vattnet... Och som vanligt när Flisan leker vill hon att matte ska vara med, så hon skuttade runt benen på mig, ner i vattnet och upp tillbaka runt mig. Inte lätt att fotografera då kan jag lova, men några bilder lyckades jag fånga på lilltjejen! Men de kommer inte med i detta inlägg.







Imorgon väntar Selma Spa med Andreas! Ska bli kul faktiskt. Fick en helg när jag fyllde år av honom :)
Och ikväll ska vi till hans föräldrar, kul att se dem igen, länge sedan nu :)
Men nu ska jag börja packa väskan. Och sen ska jag hämta syrran när hon slutar skolan, och vidare med Andreas när han hämtar sin Saxofon som varit på reparation, så får rappa på nu!
Ha en fortsatt underbar dag!


Inga kommentarer: