onsdag 18 september 2013

Home Sweet Home..

Idag har jag gjort en Extreme home makeover i mitt rum.. inte en enda sak står på samma ställe som innan. Plus att jag har fått in en säng till, så nu finns det lite bättre plats i sängen än innan. Två styckena i en 90-säng är lite trångt kan jag lova.. Men när man har vant sig vid det, så är det rätt så mysigt. Nu har vi två 90-sängar istället, alltså lika med mycket plats! 
Har en dåligt bild.. från Instagram som jag la upp förut, men det syns nu i alla fall hur det ser ut! ;) För er som inte vet så finns jag även på Instagram, elinoreemilsson heter ja om ni vill kolla in läget!


OBS! Bättre och fler bilder kommer nästa vecka!


Här sitter vi i varsin säng, jag och Andreas med varsin dator. Jag spelar musik på låg volym i högtalarna och katten spinner i sängen medan Flisan har intagit sin favoritplats, under sängen. Hem trevligt och bra, som det ska vara! :)

Ha en fin kväll, för det ska jag ha!

Inga kommentarer: