söndag 7 december 2014

Gått väder, foto och redigering!

Igår blev det en långpromenad, men den blev längre än jag trodde den skulle bli... Jag tog hundarna och vi började gå, men jag hade ingen aning om att det skulle bli en mil. Gick en bra bit så tittade jag på telefonen, 5 km, jisses tänkte jag, jag ska ju hem också! Bara att vända och gå tillbaka :)

 Rasmus har börjat förstå hur man går i koppel, han har nog insett att det inte är någon större idé att försöka komma fram fort, för drar han så stannar ju jag och han får komma tillbaka till fotposition och söka ögonkontakt med mig. Vi har bara tragglat i tre veckor så jag tycker det går väldigt fort fram med allt, och det känns riktigt bra, för då måste jag ju göra någonting rätt i alla fall ;)
Kameran har fått komma fram tillbaka som ni kanske ser. Å himmel vad kul det är! Leka med kameran kan man göra i timmar. 

Idag görs inte många knop här.. Inget trevligt väder ute så jag ska sätta upp julgardinerna sen tänkte jag och kanske baka något gott till kaffet :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: